Продавець Домашній текстиль Кріспол розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1309 відгуків
Безкоштовна доставка на постільну білизну на суму від 3000

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці, з метою запобігання виникненню спірних питань при поверненні та обміні нашої продукції, наполегливо рекомендуємо Вам ознайомитись з Правилами повернення та обміну товару в інтернет-магазинах.  У своїй роботі ми керуємося чинним законом України «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року. Продукція, придбана у нашому інтернет-магазині, підлягає поверненню та обміну в наступних випадках: Товар належної якості та знаходиться у тому вигляді, в якому був доставлений споживачу - товар не був у вжитку, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, непошкоджена заводська упаковка. Зверніть увагу, що відповідно до закону України  «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року, а також постанови Кабінету Міністрів від 19.03.1994р. № 172, деякі вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. До таких виробів, в тому числі відносяться постільна білизна та рушники. Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші в таких випадках: 1 . Заводський брак На жаль, від браку ніхто не застрахований. Він може зустрічатися як в бюджетних, так і в дорогих виробах. Якщо ви виявили брак, відразу повідомте нам і не користуйтесь цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі . Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але у випадку браку ми візьмемо на себе витрати з доставки товару в один бік. 2 . Помилка з нашого боку Всі ми живі люди, яким властиво помилятися. Тому якщо ви отримали товар відмінний від замовленого, відразу ж повідомте нам. Велике прохання не розкривати упаковку і не користуватися таким виробом. В такому випадку, ми обміняємо товар або повернемо гроші. Усі витрати за пересилання в цьому випадку візьмемо на себе. Просимо звернути увагу! Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року, якщо ви хочете повернути або обміняти товар, який ви замовили і, при цьому, товар відповідає заявленій якості та комплектації, ви повинні оплатити всі витрати, пов'язані з пересилкою товару в обидві сторони. Також зверніть свою увагу на те, що продукція, пошита під індивідуальні розміри замовника, поверненню не підлягає. Також не підлягає поверненню продукція, яка була в користуванні, а також постільна білизна після прання.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner